lek/fika dejt

Vilket trist väder de varit i dag, suck. Varje gång vi tänkt oss ut har himmlen öppnat sig. Å visst finns det regnkläder och man dör ju inte av att bli blöt. Men just i dag orkade jag inte med det. Så det har blivit innelek stora delar av dagen. Annie har varit på dejt med Alfons, pussades till och med i dag. Gullungar! Tror nästan Affe tröttnade på Annies pussande, det är ju hennes grej just nu. Vi blev änen bjudna på glass & jordgubbar, mums! Tyvärr hade jag ingen kamera med mig :(

Sen åkte jag och Annie till Säbyn, där vi fick mammas supergoda pannkakor. Förstår inte varför hennes blir så mycket godare än mina.

Nu sover lillan och jag tänkte passa på att göra ett ryck här hemma. Andreas jobbar över, får se om vi kanske orkar med en film när han kommer. Har några från lovefilm liggandes.

Åh.. kom på att jag måste tvätta oxå. Åker ju på lördag morgon. Vilket betyder att jag måste packa i morrn, inget kul alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0