barfota utan strumpor och skor

Varit en superskön dag. Brukar ju alltid hålla på att städa, laga mat eller ngt annat trist när lillan sover, men i dag la jag mig i solen en timme. Åh, det var underbart. Jag älskar verkligen att sola. Fått lite färg de sista dagarna, men de e klart vi är ju ute hela tiden. Så förutom det och massa sandlåde lek har vi varit hos mamma. Sen kom Marie på kvällskvisten. Hon hade köpt med sig glass och Annie fick en egen, vilken lycka. Fick hålla själv oxå. Den där Marie vet hur man ska göra för att bli populär, både hos Annie och mig ;) En mysig stund i solen fick vi. Tack vännen!

Å det där telefonsamtalet som jag väntat på hela dagen kom till slut. Spännande är det. Men säger inte så mycket mer nu, återkommer till ämnet på onsdag. Vi får se vad som kan komma ur detta ;)

I morrn är det dags för Möller Bil företagsfest. Blir kryssning med trubadur och räkfrossa. Kan nog bli bra. Lite problem med vad jag ska ta på mig. Har inga passande skor. Skulle köpt några i går men hittade inga jag gillade. Synd att mina vänner inte har lika stora fötter som jag, då hade man kunnat låna.. men det löser sig!
Vi ska i alla fall sova över hos en arbetskamrat. Annie ska bo i Säbyn, där trivs hon!

Några bilder från dagen, tagna med mobilen..


Första gången gräset killade under lillans fot



Bananfika i skuggan under syrenen. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0