Härlig dag!

Soliga dagar är verkligen det BÄSTA jag vet. Älskar värmen och solen som steker, mmm. I dag har vi spenderat hela dagen ute, bara varit inne och ätit mat. Lek här hemma på förmiddagen. Sen gick jag och Cissi på en lång promenad. Saknar verkligen att inte kunna umgås mer, men nu har hon snart semester, nice. Passade på att äta glass oxå. Annie och Alfons fick egna, gissa om de var nöjda. Satt som två små ljus i vagnarna när de åt.

Hittade även ett strand tält till Annie i dag. Sen fyndade jag Viking gummistövlar för 50:-, kanon nu när hon behöver dubbelt av allt inför starten på Räven.

Vi avslutade kvällen på supermysiga The Biscuit. Kvällsfika med mamma, perfekt avslutning på en bra dag!





Nu ska jag påbörja en städning av huset. Ser ut som ett bomb nedslag. Sen kommer ju hjärtat snart hem oxå, han som är duktig å jobbar ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0