en liten tår..

Tänk att man ska vara så löjlig, A åkte precis ut med Annie till mamma och pappa. Vet att hon kommer ha det HELT underbart, men ändå är det så jobbigt. Det finns ju verkligen en andledning till att man inte lämnar henne så ofta..

Ne nu ska jag sluta deppa och fixa iordning mig. Känner mig aningens obekväm, är ju inte varje dag man har kort kjol och skinnjacka längre. Men det blir nog bra. Kan bara inte bestämma vilka skor jag ska ta.. borde väl ta de nya men hittade ett par andra som kanske passar bättre. Får råd fråga tjejerna när de kommer.

Ne.. en cider.. och operation hår och sminkning!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ha en GRYMT kul kväll, hälsa tjejerna! Önskar jag var med!!

2010-03-27 @ 16:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0