onsdag


Annie lika gammal som Ville är nu. Nog är de lika, fast Annie var modellen större :)
Men båda sover de bäst på mage.. å allra hellst utomhus i vagn.

Haft en riktigt bra dag så här mitt i veckan.
Fix här hemma på förmiddagen, ett varv runt sjön med Evelina å Freja och eftermiddagsbus med finaste Annie.
Efter att jag visat Annie alla mina pärlor i dag fick jag lust att pyssla lite. Så när A hade åkt å pychat å barnen somnat plockade jag fram lite. Resulterade i 6 armband, så nu har jag stillat pysselbehovet för en stund.

Tänk att börja Viktväkta snart oxå, när A börjar på nya jobbet kommer jag hinna åka till Strömstad så det är planen, men innan det hoppas jag på att kunna få bort några kilon på egen hand...

Nopp.. nu ska jag inta ryggläge och hålla tummarna för att mina små inte vill gå upp lika tidigt som i dag, för att vara uppe innan 6 anser jag vara liiite onödigt.

Kram å GoNatt


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken goding!

2011-08-18 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0