finaste







Jag vet att jag inte är objektiv. Men kom igen, visst är hon underbar.

I dag vaknade vi pigga och fulla av energi, i alla fall en av oss.
Efter frukost och tillhörande soffmys kastade vi oss in i mjöldimman.
Ett gäng semlebullar fick de bli. Några små som passar perfekt för Annie och hennes fikagäster.

Nu ska jag försöka göra iordning mig lite, ser ut som ett överkört lik, typ.
Gick å tänkte förut att hoppas ingen kommer å ser mig när jag är så sliten.
PLING, Martina kommer. Jaja, hon överlever nog mitt slitna jag.
Fick kalasinbjudan, tänk att våra små fyller 2 år. Sjukt!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: M.

haha va inte mening att komma bara sådär men jag hittade ju inget namn på lådan :) Du va så söt så! Jag åkte ju runt som ett spöke själv så jag blev inte ett dugg rädd ;)

2011-01-21 @ 17:43:41
Postat av: H

Ja visst var jag :) Ska försöka rycka upp mig tills i morrn. Ska bli myyysigt att ses! KRAM

2011-01-21 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0