livet är inte självklart

Än en gång har vi fått uppleva att saker och ting kan förändras snabbt.
Denna gång tror vi att allt gick bra och pappa är hemma igen.
Följde med mamma till Näl och hämtade han i dag.
Ville dock inte dra in Annie där eftersom hon varit lite febrig de sista.
Vi tog en sväng till Överby.
Annie fick sig lite nya kläder och även jag köpte en tunika, kul!

Köpte även vagnen som vi kollat på förut. Emmaljunga Scooter.
Valde mellan en svart och en som var grå med bladmönster.
Men eftersom jag tror att Agnes ska få den gråa fick Annie den svarta.
Å jag är sjuktnöjd!



Just nu hade de erbjudande på just Scooter modellen, så priset var 2099:-
Så där tjänade jag några hundralappar :)


Kommentarer
Postat av: callo

Bra att det gick bra med pappa!

Den vagnen är grym! Har haft en till gubben länge nu, iof är den inte använd på ett halvår men ändå ;) perfekt att sova i, ifall annie gör det fortfarande =)

2011-03-02 @ 21:04:52
Postat av: H

Åh, det låter bra! Jo hon sover fortfarande på dagarna och det hoppas jag att hon ska fortsätta med ett bra tag :) Hoppas allt är bra med dig, när är BF?

2011-03-02 @ 22:02:57
Postat av: callo

Jo allt är bara bra här. Oförskämt bra faktiskt, så jag får väl en fruktansvärd förlossning :O Bf är 25e mars, så ungen kommer väl ut mitten på april :P Själv då?

2011-03-03 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0