lugna kvällen

Annie sover, Andreas jobbar sent och jag hamnade här. Letar lite på nätet efter vårmössa, regnkläder osv till Annie. Får väl se vad det kan bli.

I dag har jag och Annie varit i Säbyn på middag. Annie var supernöjd, fick leka ute och gunga. Underbart nu när snön är på väg bort! Pappa hade även bakat en sats med tekakor till mig, såå goda. Tack!

Tänkte passa på att ta hand om lite tvätt nu i kväll, får väl se om jag fullföljer det eller ej.
Fredag i morrn vilket i vanlig ordning betyder myskväll med lilla familjen, kan dock inte komma på vad jag ska laga för gott. Kanske leta lite recept sen.

Just de, lite bebisuppdatering oxå...

Du är i vecka 27.
Du har gått 26 fulla veckor och 4 fulla dagar (v26+4).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Lör 25 jun 2011
Du har 93 dagar kvar till beräknad förlossning.

I morrn är det alltså tre månader kvar, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0