♥ underbara familj ♥

Det blev som jag önskade i fredags, en helt underbar helg.
Vet att jag säger det ofta, men denna var bästa på länge!
Lördagen spenderade vi ute i det underbara vädret. Mina två tvättade bilen, jag planterade årets första blommor, vi åkte pulka, gick på skogspromenad och tittade på hästarna. Annie stortrivdes. Kvällen avslutades på absolut bästa sätt hemma hos Cisso, Mikael och Alfons. Där blev vi bortskämmda med god mat och dryck, efterrätt och snacks. Annie och Affen var så duktiga och vakna ända tills halv elva. Lekte, busade och mumsade gott om vart annat. Sånt gör mig glad :)

I dag vaknade vi oxå till solsken, underbart! Födelsedagsfika hos Sebbe, långpromenad och lek utomhus. Skulle egentligen varit på bio med Annie men vi glömde bort tiden. Var ju så gott ute. Men det kommer ju fler chanser. Annie har i alla fall varit såå nöjd hela helgen, det gör mig varm i hjärtat ♥








Gissa om lillan är stolt, nu kan hon pärla med "små" pärlor. Koncentrerad till tusen!

Nu ska jag slänga mig i duschen, i det "nya" badrummet. Underbart!
Sen blir det kvällsmys med mitt stora hjärta.

Hoppas ni haft en underbar helg mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0