varvet

Visst är det såå skönt när det blir ljusare och ljusare. Både på morgon & kväll, underbart!
Jag får sån lust att fixa och dona med allt möjligt, kuligt!

I dag har jag varit och lyssnat på pyret, offatbart som vanligt!
Har även gått varvet med Evelina, tur att man har någon att "andas" i kapp med. Märks att man har mer blod i kroppen, om man nu kan skylla på det :/
Mötte Carro oxå som hade lite annat tempo än oss, men blev en pratstund i alla fall.

I morrn eftermiddag ska jag och lillan till Marie, ska bli myysigt!

Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Klart man kan skylla på det...!

2011-03-17 @ 15:35:22
Postat av: Asam

Kanske kan ta en promenad innan jag åker hem på söndag?

2011-03-17 @ 23:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0