sjukskrivning

SUCK, va jag har mått dåligt i dag.. förkyld å febrig. Ingen höjdare alls..
Funderade skarpt på att sjukskriva mig, haha, inte lätt å vara dålig med småbarn hemma. Det tänkte man aldrig på innan man hade barn, då kunde man ju ligga rakt ut i soffan å bara vara... Jaja, var sak har sin tid å just nu är det inte så lätt att vara dålig.. Som tur är somnar mina troll tidigt, så lite vila i kväll blir det allt. Tänker strunta i både tvätt å städ!

Mina snälla föräldrar bjöd på middag, dagens höjdpunkt. Pappa grillade kyckling å till det ungsbakad potatis med  tillbehör. Behöver jag säga att det var ljuvligt! TACK!

Nopp, lägga in en overall på tradera å sen soffhäng!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0