f r e d a g



Tulpaner är mina favoritblommor. Ja å gerbera förståss, som jag hade i min brudbukett ♥
Måste bara rekommendera er att köpa era buketter med tulpaner på Carlssons Handelsträdgård här i Ed.
De odlar fram sina egna vilket gör att de slipper fraktas.
Dom håller sig så länge, den ni ser ovan köpte jag förra lördagen.
Med nytt vatten & omsnittning i princiop varje dag har du din bukett länge.
Då känns 55:- som en bra investering.
Man mår så mycket bättre med lite snittblommor i huset.
Prova!


Som sagt fredag i dag. Vilket enligt mig är bästa dagen på veckan.
Denna ska vi spendera på bästa sätt.
Bowling med Liam & Affe, kanske en lunch efter det. Annie ville ha pommes :)
I kväll kommer farmor & farfar på middag, nåt med fläskfilé får de bli.
Å cupcakes (såklart!) till efterrätt.

Såg en klänning på melodifestivalen som jag ska visa er sen, ska bara hitta den..

Ha en fortsatt fin morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0