Söndagsångest!

Förr betydde ångest på söndagen att man hade tagit alltför många glas och säkert sagt en del som inte borde blivit sagt. Idag betyder det något helt annat... Gick precis upp för mig att detta är sista veckan Annie är 15timmars på räven, alltså sista veckan jag är mammmaledig med Ville. Ångest för att tiden springer iväg, för att mina barn växer upp för snabbt. Har även ångest för att börja jobba, lämna Ville, ångest över att värmen inte infinner sig, att sommaren inte ska komma. Ångest för att ryggen krånglar och att jag inte kan springa... Å att jag just vräkte i mig en tårtbit (en STOR) när jag behöver räkna points efter en katastrofhelg (till maten sett) Ne lika bra å gå och lägga mig så jag kan sova bort denna jobbiga ångest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0