Fredag

 
Haft en helt fantastisk dag!
Mamma & Pappa kom å passade barnen på förmiddagen.
Jag åkte på jobb möte och fick även handla mat i lugn och ro.
När jag kom hem var lunchen klar, TACK ni är bäst!
 
Jag har bokat tid för att göra om mina sulor, äntligen! Ska bli otroligt skönt att få nya, även om det innebär att jag får köpa mig nya joggingskor IGEN.
Jag har bokat boende för kommande Ularedsresa med jobbet, wiee ska bli superkul.
På eftermiddagen hade vi finbesök av Annies bästa kompis Ella.
Tacos, cola på burk, lek, bus, skratt, chips, rosa chokladbit, utklädning behöver jag säga att de små var nöjda :)
 
Om en stund ska jag avsluta denna dan på ett alldeles perfekt sätt.
Långpromenad med min fina S
En svårslagen fredag med andra ord!
En sån man vill komma ihåg när de där andra dagarna, de som är mindre bra kommer.
Bra att ha sånna minnen då!
 
I morrn åker vi på tur med bästa mormor och morfar.
De blir grejjer de!
 
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0