Ojdå!

 
Sorry för apdålig uppdatering!
Men ni som följer mig vet att jag har perioder då jag bloggar lite mindre.
Men nu är jag igång igen.
 
Sommarlovet är över och vardagen är igång.
Med den kommer förskola, jobb och träning. Dessa rutiner som jag egentligen älskar att ha, samtidigt som denna semestern var den bästa vi någonsin haft. Helt underbar på alla vis.
Har så många fina minnen att ta fram de grå och trista dagarna i höst.
 
Nu laddar jag för min största tårtbeställning hittills. På lördag gifter sig M & M och jag har fått den stora äran att baka deras tårtor. En utmaning utan dess like, men är så stolt att jag fått uppdraget.
Lovar att visa massa bilder innan helgen är slut!
 
På söndag kommer fina Helena hit och visar Me&I kläder, massa fina nyheter.
Dessa är några av mina favoriter hittills
Jag fullkomligen ÄLSKAR dessa kläder!
kika in på www.meandi.se och kolla in alla nyheter.
 
Att börja jobbet kändes bra, trots den lååånga ledigheten,
Har ju de absolut bästa kollegorna och nästa lilla partaj håller på att planeras :)
 
Nu ska jag se till att lägga mina små så jag kan snöra på mig löparskorna och ta en go löprunda i skogen!
 
Kram på er!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att du bloggar igen 👍 ser fram emot att börja jobba med er igen :) och för fler promenader och fest ;) kram

Svar: Åhh, det ser jag också framemot <3
Henny

2013-08-15 @ 19:06:48
Postat av: Evelina

Haha husvagnar!! Då måste ni ju ha en var ju!!

Svar: Självklart, hela familjen ska ju matcha :)
Henny

2013-08-16 @ 09:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0