Bra måndag!

 
Åh vad Ville älskar sitt nya lego, han är verkligen superduktig, leker riktigt försiktigt. Han älskar alla finesser som finns.  Duplo var inte alls han grej, utan smålego med detaljer ska det vara. Dock klarar han inte av att bygga helt själv, men det gör inte så mycket. Både mamman och pappan tycker det är kul ;)
 
Lekparkshäng med Evelina & Freja med mååånga koppar kaffe var vår förmiddag.
Sen lånades Annie med till Strömstad för kusinlek.
Andreas tog med Ville och skruvade på bilen.
Egentid för min del och jag fick ordning på tvätt och städ, obeskrivligt skönt!
Största delen av packningen till helgen blev gjord också, inte helt fel :)
 
Avslutade denna dag på absolut bästa sätt. Terapivarv med min fina vän.
Tänk vad ett varv runt sjön kan ge energi.
Underbart!
 
Nu lite kvällsmat, får satsa på keso och banan. (om jag nu ska kunna visa mig i bikini nån gång i sommar...)
 
Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0