Underbara semester!

Jag älskar semester, denna underbara tid!
Att vi har en underbar sommar med bästa vädret gör saken ännu bättre!
 
Hemma efter en underbar vecka i husvagnen.
Mån-tors i Gränna med mina fina vänner!
Så härligt att få umgås utan alla måsten.
Förtältshäng, lekparksbesök, polkagrisar, kortspel, Visingsö, vin, sol och bad.
Behöver jag säga att det var toppen!
 
På torsdagen åkte vi vidare till Mora.
Där väntade Erling & Britt-Marie, en kall öl & kaffe när vi kom.
Avlastning med barnen så vi kunde sätta upp förtältet.
På fredagen kom barnens farmor & farfar.
Barnen busade järnet, cyklade, dalahästar, vin, strandhäng, loppis, stads strosande, grillning.
Tack snälla för all hjälp med barnen, fina ni!
 
Idag har vi äntligen fått träffa mormor&morfar å morbror Anton.
Middag, smultronplockning, cykling, vattenkrig och fika.
Sen fortsatte vi till sågtjärn där vi badade och busade.
Å som tur va var S, B & G där <3
 
Nu avslutar jag kvällen med ett glas Rose.
Borde springa men mår inte så bra i kroppen.
Fått hemska blåsor i munnen, svullen och ser helt konstig ut,
Hjälper att gurgla med vin, tur det är så gott.
Å de där sommarkilona som smugit sig på har S lovat att vi ska promenera bort!
 
Hoppas ni har det bra i sommarvärmen!
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0