full fart

 
Olala, i dag har det verkligen varit en annorlunda dag.
Hunnit med flera olika arbetsuppgifter på jobbet.
Diskuterat ev. arbetsändring med rektorn
Väger fördelar mot nackdelar, får jag som jag önskat blir det kanon. Mer än bra, men vågar inte riktigt tro på det än. Känns som om man inte kan ha sån tur. Arbetsdagarna skulle verkligen få finaste avsluten då.
 
Kvälls APT med fritids och där bjöds det på gofika, fick ju fira 23 åringen :)
 
Tårtbakning och en löptur hanns med när jag kom hem.
Sa jag att det gått i hundra.
 
I morrn blir det jobb och kvällen tänkte jag spendera ihop med min sockerpasta.
Dinosaurier ska tillverkas till Oskar & Antons tårta.
Ska bli kul, har massvis av idéer.
 
I övrigt hoppas jag att helgen innehåller mycket sol, plantering av blommor (om jag får tummen ur å köper några), så fröer, pyssla klart Annie&Villes kalas kort, lite bakning och några löppass.
Avslutning på gymnastiken och firande av finaste mamma!
Det ska jag väl klara av.
Ett skrattande varv runt sjön med S är ett måste, en självklarhet!
 
Hörs snart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0