Underbara onsdag!

 
Jag älskar mina onsdags eftermiddagar på fritids.
De ger mig energi!
Idag var det terapi arbete i form av klippning, noggrannhet är viktigt :)
Skratt, kramar, bus och planering är oxå återkommande aktiviteter.
Känner mig fruktansvärt "rädd" inför hösten, vill inte för allt i världen att detta underbara gäng ska splitras.
Hur har ni tänkt att jag ska klara mig utan er???
Orkar inte ens tänka tanken.
Så tänker på den 17 i stället, de blir grejjer de!
Då konkurreras vi inte ut av fotboll, inte en chans :)
 
Nu är vi lediga hela familjen resten av veckan.
Vi tänkte då passa på att göra en "makeover" på Annies rum, så hon åker till Säbyn på pyjamasparty :)
Hon ringde å frågade hur många nätter hon skulle sova, va bara 1... ja vi får väl se.. blev hennes reaktion.
Hon vill göra som roomservice när hon kommer hem, hålla för ögonen och räkna till tre.
Lilla skrot ungen!
 
Även lillebror ska få ny säng. Kan inte förstå när han blev så stor.
Ta bort spjälsängen redan, hjääälp! Min bebis är ingen bebis.
Så spjälsängen får förflytta sig till förrådet, kanske kan man få ta fram den nån mer gång. Fast det får allt dröja ett tag isf :)
Just nu räcker det gott och väl med de busungar vi redan har i huset!
 
Löpträning och tårtbakande ska jag oxå få till hade jag tänkt!
 
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0