Måndag igen!

 
Barnen i morse innan skolkort på förkolan.
Annie var supernöjd i egenvalda kläder och Ville likaså i skjorta och ny friss!
 
Helgen tog slut lika fort som den kom.
Trots att vi hade en långhelg tillsammans.
 
I fredags överraskade vi barnen med en tur till Trestads Lekland (och en snabb sväng på Torp)
Superkul, både för små och stora!
Ville lämnades i Loviseholm på kvällen. Efter en vecka där han minst sagt varit pigg och aktiv passade det bra med lite tid hos Farmor & Farfar.
Jag och Annie fick en pysseldag på lördagen då A jagade och V blev kvar i Loviseholm nästan hela dan.
Bara dagar kvar till Julmarknaden nu så var skönt att få gjort lite mer, pyssel överallt nu :)
På lördagskvällen blev vi bjudna på Tacos hos fam Andersson/Johansson.
Precis lika mysigt som alltid. Med god mat, bästa sällskapet, bus, skratt och lite vin :)
 
Gårdagen behöver vi inte prata på mycket om, var mest kaos, i princip hela tiden.
Men lite kul hade vi i form av familjegympa.
Å så avslutade jag ju söndagen enligt tradition, ett terapivarv med S <3
 
Nu måndag, ny vecka nya friska tag.
Känner mig i mycket bättre psykisk form än förra veckan då allt bara var kaos i mitt lilla huvud.
Visserligen en vecka med lång TO DO lista, men det är ju roliga saker.
Pyssel, bakning, ridskola, fotbollsträning, hårklippning är lite av sakerna.
Sen vore det ju nice med några träningspass (om halsontet kan ge med sig) & nåt terapivarv.
 
 
Å ni kom nu i håg JULMARKNADEN i TÖFTEDAL på Lördag 26/10 kl 11-15
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0