Måndag

Jaha, här ligger jag ensam å kan inte sova. Barnen sussar så gott i sina sängar och mannen jobbar till 23. Ovant med en ensam eftermiddag med de små, bortskämda med att alltid (nästan iaf) vara hemma båda två.

Måndag betyder lång arbetsdag. Idag innehållande glada barn då vi visade alla nya saker som inhandlades i Ullared. Den innehöll även APT-möte, sprukna byxor, totalt skrattanfall med eleverna. Ja det blev en bra start på veckan!

Hämtade två glada barn på förskolan. Åkte hem, badning, hoppade över middagen, åt kvällmat länge, såg på bollibompa.

Jag skulle plocka fram löpbandet, men istället fastnade jag i soffan. Skulle kunna tro någon hällt ut Karlssons Klister, tog mig inte ur den på hela kvällen. Skönt de me även om ångesten kommer krypandes. Usch! Vill ut å springa men denna veckan blir svår med allt kvällsjobb, frisörbesök och möte. Hoppas få till nån tur iaf.

I morrn väntar jobb, ridskola och date med Carro. Mys tisdag!

Vet ni vad? Hörde just en mus på vinden, nu kommer jag aldrig somna!

Men GodNatt till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0