Pimp My Tårta

 
Nu har jag anmält mig och en av mina tårtor till tävlingen Pimp My Tårta.
Något jag inte trodde jag skulle våga.
Skrämmande men kul!
Intressant å se om någon går in och gillar just min tårta.
 
Var ett ganska lätt val då jag skulle ta en av alla mina tidigare gjorda tårtor.
Valde den som betyder mest för mig, den som är tillägnad mina två godbitar.
Tårtan är gjort helt enligt deras egna önskemål.
När Annie på sin födelsedag fick se tårtan blev hon så glad att hon började gråta.
Det är ett fint betyg!
 
Men nu behöver jag er hjälp.
Surfa in på
http://www.pimpmytarta.se/
Leta upp min, tryck på Gillar knappen.
Vill man kan man lämna en motivering och på så vis vara med och tävla om goda priser.
Men man behöver inte lämna det utan det räcker att gilla bilden.
 
TACK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0