Spontantur

 
Överraskade både våra barn och oss själva med en tur till Liseberg igår!
Vilken kanondag vi fick, trots alla långa köer.
Stannade till stängning, för det gjorde alltid jag när jag var liten.
Kan fortfarande komma ihåg hur spännande det var när mörkret lägger sig och alla ljusen tänds.
Den känslan finns kvar, det känslan vill jag att mina små ska få med sig.
Vi åkte karuseller, åt popcorn, sockervadd och godis, fikade medhavd fika, spelade på chokladhjul, Annie vann! Skrattade, busade och bara hade det underbart!
Slänggungan är min favorit och Annie vågade åka den med mig. Jag var livrädd hela tiden (börjar bli gammal!!) Annie skrattade så hon tjöt och höll händerna rakt upp i luften (jag benhöll i korgen) haha!
 
Denna dagen kommer vi leva på länge, både vuxna & barn!
 
LYCKA!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0