underbar torsdag

 
Solsken, underbara solsken!
VM-dag på jobbet så dagen har spenderats utomhus. Även på fritids var det uteaktiviteter som gällde!
Åhhh, va underbart!
Allvar, skratt och kramar!
Jag älskar det!
 
Att jag kom hem till lagad middag, tack A & huset städat Tack RUT gjorde saken ännu bättre!
 
För att toppa dagen ännu mer har jag beställt mig en ny mobil, i kväll väntar en terapipromenad med S & V och så börjar Hela Sverige Bakar. LYCKA!
 
I morrn är vi lediga, fredagen den 13, ops. Inga större utsvävningar med andra ord.
Förhoppningsvis får vi fika besök av L & M, hoppas på det!
Sen ska vi bara vara. Leka, pyssla, baka och skrota runt!
Å just det får inte glömma, syskontjafset, den utspillda mjölken över det nystädade golvet, pärlorna och limmet över köksbordet. Men det är ju sånt som hör till, eller?
 
Å så har jag fått ett spännande mail som gör mig såå nyfiken, uppdatering kommer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0